بازی فرار از دست دشمن Escape From Paradise اندروید

دانلود بازی فرار از دست دشمن Escape From Paradise 1.01 در این بازی هیجان انگیز شما باید به این توپ قرمز رنگ کمک کنید تا به تواند از دست دشمانن خود فرار کند و به مقصد خود که رهایی است برسد اما در بین راه این توپ شیطون موانع هایی وجود دارد که باید از آن عبور کنید این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی فرار از دست دشمن Escape From Paradise اندروید
.: ادامه مطلب :.

نفوذی بازی فکری زیبا برای اندروید Ingress

بازی فکری اندروید Ingress v1.43.1: آینده ما در خطر است!! انسان تحت تاثیر انرژی مرموز و خاصی قرا گرفته اند و به دو گرو تقسیم شده اند روشن فکرانی که تصوراتشان بر این اساس است که باید از این انرژی جدید استفاده کافی را برد و گروه دیگر که می‌خواهند بشریت را در مقابل این انرژی مرموز محافظت کنند.شما باید عضو یکی از این دو دسته شوید و بازی را آغاز کنند. شما برای بازی کردن باید به بیرون از خانه بروید و با گرفتن دوربین گوشی به سمت مناظر و اماکن بیرون مکان هایی را که انرژی در آنها ظاهر می‌شود پیدا کرده و انرژی ذخیره کنید !هم اکنون بازی اندروید Ingress را از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

نفوذی بازی فکری زیبا برای اندروید Ingress
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید سکوی نا محدود Platforms Unlimited

بازي اندرويد Platforms Unlimited که در سبک بسيار ساده اي توانسته است امتياز 4.5 را در گوگل پلي از آن خود کند, اين بازي به گفته سازنده آن به شدت اعتيادآور بوده و حجم حدودي 21 مگابايت دارد.
يک نقطه يا ميتوانيم بگوييم دکمه که بايد مسيرهايي را با آن طي کنيد و از موانع عبور کنيد و بپريد, مانند بازي هاي قديمي و با سادگي اما به شدت اعتيادآور , قابل نصب برروي تبلت و موبايل هاي داراي سيستم عامل اندرويد نسخه 2.3 و بالاتر.

قوانين:
- با لمس صفحه نمايش بپرديد, اگر لمس را طولاني تر کنيد ميزان پرش شما بيشتر خواهد بود.
- از رنگ هاي قرمز دوري کنيد آنها دشمنان شما هستند.
- هر يک ثانيه يک امتياز براي شما ثبت مي گردد.
- هر سکه 4 امتياز دارد و مي توانيد آن را ذخيره کنيد.
- براي افزايش امتياز يو پي اس جمع کنيد.

چالش ها:
- در پريدن به شدت دقت کنيد زيرا مشکلات در پريدن بسيار فراوان است, اينکه کجا بپريد و کي بپريد.
- مراقب خطرات اطراف خود باشيد زيرا باعث از بين رفتن شما خواهد شد.

ويژگي ها:
- مراحل بي پايان که در هر مرحله احساس ميکنيد بازي کاملا جديد است حتي اگر آن مرحله را چند بار تکرار کنيد باز متفاوت است.
-حالت ماموريت که در آن 3 ماموريت وجود دارد.
- قدرت يو پي اس و مسيرهاي پياده روزي
- حالت ضرب و شتم
- قابليت به اشتراک گذاري امتيازها و آپديت از گوگل پلي

بازی اندروید سکوی نا محدود Platforms Unlimited
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و رازآلود Lost Memo

بازی فکری که برای اندروید ارائه شده است, استفاده از سبک راز آلود و پر رمز و راز به همراه محیطی با ترکیب رنگ محدود ( سیاه و سفید) و دو بعدی, شاید با دیدن عکس متوجه این دسته بازی ها شده باشید که در نوع خود بینظیر هستند, معمولا این بازی ها از گرافیک بالایی برخوردار نیستند اما داستان بازی یک شاهکار باید باشد تا مانند Lost Memo پر طرفدار شود.
داستان بازی زیاد قابل توضیح نیست اما در همین حد بدانید که شما باید بر ترس و موانع موجود غلبه کنید و با پیشرفت در مسیرهای پر چالش پازل ها را کشف و سرنوشت خود را رقم زنید.
دقت کنید برای اجرا بازی گوشی شما باید قابلیت چند لمسی را داشته باشد.

بازی فکری و رازآلود Lost Memo
.: ادامه مطلب :.

مدیریت گاراژ موتور مادنس بازی فکری اندروید Motor Madness

شما به عنوان مکانیک ارشد در گاراژ خود نیاز به مدیریت نیازهای مشتریان خود دارید بدون آنکه هیچ اتفاق ناگواری رخ دهد! شما باید هر خودرویی که به کارگاه شما مراجعه میکند را بر اساس نیاز به یکی از کارگاه های تعمییر ارسال کنید, شما وقت زیادی ندارید باید سریع کار تمام مشتریان خود را راه بیاندازید! شما که نمی خواهید شهرت و اعتبار خود را از دست دهید؟؟ پس عجله کنید و مشتریان را معطل نکنید.
بازی Motor Madness 1.0.0.710 در سبک مدیریت گاراژ اتومبیل است شما باید دارای سرعت عمل و هوش بالایی باشید تا بتوانید مراحل آن را پشت سر بگذارید و پاداش دریافت کنید. بازی به درستی برروی تبلت و گوشی اندروید قابل استفاده می باشد و دارای تعداد مراحل بالا و امتیاز 4.5 از 5 که حتما برای شما جذاب خواهد بود.

ویژگی ها بازی Motor Madness 1.0.0.710:
- گرافیک دو بعدی
- گیم پلی ساده و اعتیاد آور
- سه حالت از میزان سختی
- 7 کارگاه مختلف
- اشتراک گذاری رتبه

مدیریت گاراژ موتور مادنس بازی فکری اندروید Motor Madness
.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی حباب جت ریدر Bubble Jet Raider اندروید به همراه دیتا

شما باید مراقب کریستال ها باشید و از ترکیدن حباب که درون آن هستید دوری کنید, برای اینکار دست خود را به راست و چپ بکشید و در طی مراحل آیتم های فوق العاده ای اضافه خواهد شد که هر کدام کار مخصوصی را انجام می دهند.
بازی در سبک فکری بوده و دارای گیم پلی و گرافیک دو بعدی شفاف و زیبایی می باشد و برروی اندروید 2.3 و بالاتر قابل نصب است, برای دانلود بازی به همراه دیتا با ادامه مطلب همراه شوید.


ویژگی های بازی Bubble Jet Raider اندروید:
- گزینه کنترل سه گانه
- کنترل به راست و چپ
- جالب و آسان در منوها
- گرافیک 2 بعدی
- فیزیک واقع گرایانه
- مراحل متعدد و دستاوردهای قابل تکمیل
- رنکینگ برای شما و دیگر بازکنان
- بازی فراموش نشدنی و بی پایان
- و ویژگیهای بیشتر که در بازی متوجه خواهید شد.

دانلود بازی حباب جت ریدر Bubble Jet Raider اندروید به همراه دیتا
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری خانه ای با هزار در House of 1000 Doors اندروید گرافیک بالا

بازی گرافیکی اندروید با حجم نزدیک به 500 مگابایت بازی با داستان فکری و طولانی است که در ان باید پرده از رازی بردارید, بازی دارای گرافیک قابل قبول در حد فوق العاده بوده و مهمترین ویژگی آن که باعث محبوبیت بین کاربران شده است داستان و سبک بازی به همراه تعداد مراحل بالا است که می توانید House of 1000 Doors را هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

داستان بازی اندروید House of 1000 Doors: اگر بخواهیم در یک خط داستان بازی را توضیح دهیم باید عرض کنیم که باید اشیاء مخفی در بازی را پیدا کنید آنها هر جایی ممکن است باشند و کار شما تشخیص آنها است.انتخاب شما محدود است. پس دقت کنید.
شخصیت اصلی بازی Spirits است که باید به حل مسائل جنایی بپردازد و در خانه ها اشیائی را به عنوان سرنخ ماجرا پیدا کند, او در کار خود یک استاد واقعی است, آیا ببینیم شما می توانید او را همیشه در حل همه معما ها هدایت کنید؟ تمام اشیائی که در بازی مهم باشند برای شما لیست می شوند و شما با توجه به مرحله که در برخی از آنها زمان محدود است و در برخی دیگر خیر و با توجه به محدودیت اشتباه باید از روی نام تمام وسایل مخفی شده را بیابید.
کیت رید و داستان های ارواح که نام آن همیشه شنیده شده است و این بار در بازی House of 1000 Doors شما دعوت نامه ای برای ورود به مجلس خاص را دارید و در آن با خانواده مرموز لنکستر دیدار خواهید کرد, آنها در مکانی پر رمز و راز زندگی می کردند و شما باید به چهار اسرار آنها پی ببرید.

بازی فکری خانه ای با هزار در House of 1000 Doors اندروید گرافیک بالا
.: ادامه مطلب :.

بازی نقطه ها برای اندروید Dots: A Game About Connecting 1.9.7

بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید که می تواند فقط با چند نقطه شما را برای مدت ها به خود سرگرم کند و هوش و سرعت عمل شما را افزایش دهد, آخرین نسخه از بازی Dots: A Game About Connecting که آماده دانلود شده است.
بازی بی نهایت زیبا و اعتیاد آور که بی تردید توجه شما را به خود جلب میکند. بهترین همیار اوقات فراغت شما!!
این کار بسیار ساده است. تنها شما باید یک اتصال ساده با نوک انگشتانتان بین نقاط هم رنگ ایجاد کنید تا آنها از دو مسابقه خارج شوند اما به اینکه باید توجه داشته باشید که باید این کار را در کمتر از 60 ثانیه انجام دهید. دستاورد های خود را به رخ دوستانتان در شبکه های اجتماعی بکشید و نام خود به عنوان بهترین های این بازی در سراسر دنیا به ثبت برسانید. شما میتوانید این بازی را از طریق اینترنت با دوستانتان بازی کنید یا در لیگ هایی که برگذار میشود به رقابت بپردازید.

تازه های این نسخه:
- تم های جدید 
- دستاورد های تازه به عنوان هدیه

بازی نقطه ها برای اندروید Dots: A Game About Connecting 1.9.7
.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی اندروید Cat Smash

بازی اندروید Cat Smash 1.1.25 که نخستین بار برای سیستم عامل ios ارائه شده بود و به دلیل محبوبیت بالا نسخه جدید آن برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است, بازی دارای حجم کمی می باشد اما بسیار اعتیاد آور است, بازی دارای 75 مرحله چالش بر انگیز است و دارای گرافیک و داستان ساده که برروی اندروید 2.3.3 و بالاتر قابل نصب است.
داستان بازی بسیار ساده است و کافیست که اجازه دهید گربه ها وارد شوند و بعد با لمس روی آنها باعث فرار آنها گردید و بیشترین امتیاز را بگیرید, البته موضوع کمی پیچیده تر از یک لمس ساده است که می توانید بعد از نصب بصورت کاملا از بازی لذت ببرید و یا از تصاویر و ویدئو ادامه مطلب محیط آن را مشاهده کنید.

ویژگی ها:
- بیش از 75 مرحله چالش بر انگیز
- ایجاد امتیازات زنجیره ای
- ثبت رکورد از 1 تا 3 ستاره در هر مرحله
- گرافیک بازی به سبک خاص خود
- موسیقی متن زیبا
- بازی چند نفره
- امتیاز بالا در گوگل پلی
- جلوه های صوتی جذاب و گیم پلی اعتیاد آور

دانلود بازی اندروید Cat Smash
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری ساخت پل Frozen bridges Free اندروید

بازی اندروید Frozen bridges Free v1.0.4 برای تمامی افرادی که به ساخت و ساز سازه و سری بازیهای فکری علاقه دارند, شما باید در بازی Frozen bridges Free 1.0.4 پل بسازید تا وسایل نقلیه از روی آنها عبور کنند, البته ماشین ها را نیز خود شما انتخاب می کنید.
شما باید ابتدا زیر سازی کنید و با وسایلی که در دست دارین مانند طناب و چوب و... پل بسازید, شما مسئول پلی که ساختید هستید و بدو اطلاع از قوانین فیزیکی نمی توانید یک پل خوب و مقاوم بسازید.
بازی دارای 46 مرحله به همراه 5 دستگاه مختلف است که هر کدام آنها چشم انداز خود را دارند,البته جاده های موجود در بازی یخ زده هست و این کار شما را کمی سخت تر خواهد کرد , پس نهایت دقت خود را بکارگیرید.

بازی فکری ساخت پل Frozen bridges Free اندروید
.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

بازی فرار از دست دشمن Escape From Paradise اندروید

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان