بازی اندروید پرش قورباغه Tap the Frog HD v1.5.1

Tap the Frog HD v1.5.1 که تجربه ای تازه را در سری بازی های فکری و هیجانی اندروید برای شما فراهم میکند,بازی چند نفره و با قابلیت اشتراک گذاری امتیازات کسب شده به می توانید از آن نهایت لذت را ببرید, با تعداد مراحل بالا برای مدت زمان سرگرم کردن بیشتر به همراه گرافیک کارتونی فوق العاده 
باید به قورباغه کمک کنید تا بتواند خوب بپرد و از این برگ به برگ دیگر رود و اورا یاری کنید, البته برای شما ماموریتی در بازی Tap the Frog HD وجود دارد که باید توسط کارکتر اصلی آن را با موفیقت پشت سر بگذارید. 
شما در بازی میتوانید بپرید, در مراحلی هم اسکیت سواری کنید, پرواز کنید, رنگ آمیزی کنید, میوه جمع کنید, فضانوردی نمایید یا کیک تولد بخوید و سوار هلیکوپتر شوید و خیلی موارد دیگر که تنوع بازی را بسیار زیاد میکند.

بازی اندروید پرش قورباغه Tap the Frog HD v1.5.1
.: ادامه مطلب :.

تست آی کیو در اندروید با بازی IQ Test 3.2

تست آی کیو که در قالب یک بازی برای سیستم عامل اندروید هم اکنون در سایت یک موبایل ارائه شده است, این بازی نسخه جدید خود را IQ Test 3.2 ارائه کرده است که تعداد مراحل آن اضافه شده است.
تست IQ طراحی شده بر اساس سوالات منطقی که بصورت گرافیکی در آمده اند و در شما باید از هوش خود حداکثر بهره را ببرید تا بتوانید بسیاری از مراحل آن را پشت سر بگذارید.
افرادی با امتیاز 80 تا 120 جزو انسان های معمولی در سطح هوشی هستند و افرادی که بالای امتیاز 120 را می گیرند یک نابغه هستند مانند : بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت و استفان هاوکینگ بزرگ ترین فیزیکدان تاریخ که تست هوش خود را با امتیاز 160 پشت سر گذاشته اند, خوب بیاید و خود را محک بزنید در این بازی اندروید که هم اکنون بصورت رایگان در سایت یک موبایل آماده دانلود است.
بازی دو حالت دارد حالت 20 دقیقه و 40 دقیقه هیچ عجله ای نکنید و با دقت به تصاویر دقت کنید و آنها را پاسخ دهید تا امتیاز نهایی به شما داده شود.

تست آی کیو در اندروید با بازی IQ Test 3.2
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید معدنچی جزیره Miner Island

معدنچی جزیره Miner Island که باید با استفاده از ابزارهای موجود در بازی بتوانید طلا و اشیاء قیمتی را از اعماق زمین بیرون بکشید و پول جمع آوری کنید, یک بازی اعتیادآور که بی شک خیلی از شما دوستان نام آن را شنیده اید, با بیش از 200 مرحله فوق العاده سرگرم کننده و ویژگی های فوق العاده در نسخه جزیره که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و برروی تبلت و گوشی نیز تست شده است و می توانید با خیال راحت بازی Miner Island را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

نکات قابل توجه در بازی Miner Island:
- بیش از 200 مرحله چالش برانگیز
- بیش از 6 معدن مختلف : جزیره برفی, جنگل, بیابان, زمین یخی, غار, دشت و ....
- تجربه بازی در طبیعت زنده, یعنی با شب و روز حالت بازی تغییر کرده و برف و باران و طوفان نیز در انتظار شما است.
- چهار نوع طلا درخشان, به ویژه تخم طلا و طلا اعجاب انگیز
- صدا واضح و افکت فوق العاده حرفه ای
- اضافه شدن سیستم تقویتی برای ابزار های بازی, دینامیت, کابل پرتاب و.....
- و موارد بسیار دیگر....

بازی اندروید معدنچی جزیره Miner Island
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری و ترسناک بعد از صدا Aftersound آندروید

Aftersound یک بازی در سبک ترسناک و فکری است که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است, در این بازی شما نیاز به دقت بالایی دارید. یک بازی خاص با سبکی خاص, در یک جنگل ترسناک صداهای فریادی به گوش می رسد, باید با دقت گوش کنید و هر زمان که فکر کردید صدا از کدام طرف می آید به سمت صدا بروید, دقت کنید که این صدا شما را به سر نخ یا چیزی برای پیدان کردن ساکنان گمشده می رساند, بازی Aftersound در اصل یک بازی ساده است اما جذاب , حتما باید با هدفون بازی را انجام دهید در غیر اینصورت نمی توانید به خوبی بازی را هدایت و صدا را پیدا کنید.
بازی تست شده برروی تبلت و موبایل اندروید می باشد و با خیال راحت دانلود و بعد از نصب آن را اجرا کنید.

بازی فکری و ترسناک بعد از صدا Aftersound آندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید سرقت بزرگ Safe Cracker

بازی فکری و اعتیادآور سیف کرکر یا Safe Cracker v1.30 که باید در آن از مکان های امن سرقت کنید و یک بازی مهیج و جذاب است که ساعاتی از انتشار آن نگذشته بود که برروی سایت یک موبایل بصورت کامل منتشر شده است و آماده دانلود برای تمام دیوایس های اندروید و بصورت تست شده برروی تبلت سامسونگ گالاکسی تب 3 و سونی اکسپریا ion پس همین حالا بازی Safe Cracker v1.30 را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.
سرقت از امن ترین مکان دنیا جایی که پرتوهای لیزری دائما در حال حرکت هستند و دوربین های امنیتی مخلتفی در آنجا وجود دارد و اما بزرگ ترین دزد جهان هرگز از آنها نمی ترسد, شما در نقش این دزد در بازی باید از مراحل عبور کنید وهیچ چیز امنی برای شما معنا ندارد باید آماده سرقت شوید.

- کنترل انواع سیستم های امنیتی برای سرقت با نفوذ در داخل آنها
- تعداد 128 مرحلخ 
- بازی سرگرم کننده و اعتیادآور
- برنده جایزه بهترین انیماتور و موسیقی متن

بازی اندروید سرقت بزرگ Safe Cracker
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری دومینو برای اندروید The Domingos

بازی اندروید The Domingos 1.05 که در آن باید دومینو را کامل کنید, بازی برنده در GDCI بر پایه واقعی که شبیه بازی به بهترین نحو انجام شده است.
شما باید دومینو ها را بصورتی قرار دهید که با شلیک توپ یا اسلحه و هر چیز دیگر به مقصد برسند, یکی از اعتیادآور ترین بازی های اندروید که در سبک فکری ارائه شده است و بدون شک از بازی The Domingos لذت خواهید برد. منتشر شده برای اولین بار از سایت یک موبایل با 65 مرحله که در غرب وحشی باید تمام پازل های دومینو را به اتمام برسانید.

بازی فکری دومینو برای اندروید The Domingos
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید هدایت لوله ها PipeRoll 2 Ages - android

دانلود بازی هدای لوله ها PipeRoll 2 Ages v.2.1.0 در این بازی بسیار سرگرم کننده یک سری لوله و خانه های متفاوتی وجود دارد که در زمان های گوناگونی قرار دارد که شما باید بر حسب نیازهای آنها باید لوله ها را به هم وصل کنید تا مایعات مختلفی که این مکان ها نیاز دارند را تامین کنید این بازی دارای مراحل های گوناگونی می باشد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از ان لذت ببرید که هم اکنون در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.

بازی اندروید هدایت لوله ها PipeRoll 2 Ages - android
.: ادامه مطلب :.

بازی چرخش برای پیروزی Rotate To Win HD اندروید

دانلود بازی چرخش برای پیروزی Rotate To Win HD 1.1.1 در این بازی شما با گروهی از موجودات رنگی روبرو می شوید که راه خود را گم کرده اند شما باید به آنها کمک کنید تا با چرخش های مختلف از این راه پرپیچ وخم رها شوند و سعی کنید تا حباب هایی که در داخل آنها ستاره است را بدست آورید و تا آخر این بازی این حباب ها را نگه دارید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی چرخش برای پیروزی Rotate To Win HD اندروید
.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید بازی طناب را ببر با گرافیک اچ دی برای اندروید Cut the Rope HD v2.3.6

بازی اندروید Cut the Rope HD v2.3.6 که یکی از سری بازی های محبوب اندروید است که بیش از چهارصد میلیون نفر در سرتاسر دنیا از آن لذت می برند, پازلی فوق العاده با بیش از 375 مرحله هیجان انگیز برای پر کردن اوقات فراغت شما که هرگز از آن خسته نخواهید شد و جزو بازی هایی است که شاید مدت های زیادی طول بکشد و از روی دیوایس اندرویدیخود آن را حذف نکنید
تغییرات نسخه جدید بازی Cut the Rope HD v2.3.6:
رفع اشکالات و تغییرات
اضافه شدن قسمت جعبه پنیر 

نسخه جدید بازی طناب را ببر با گرافیک اچ دی برای اندروید Cut the Rope HD v2.3.6
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری افسانه حلقه ها : ماجراجویی در نقطه Loops Legends - dots adventure

Loops Legends - dots adventure 1.36 با بیش از دو میلیون دانلود و امتیاز 4.3 تبدیل به یکی از بازی های فکری محبوب برای اندروید شده است. با بیش از 100 مرحله سرگرم کننده و البته اعتیادآور که نسخه جدید آن را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

ویژگی های بازی اندروید افسانه حلقه ها:
★ بازی برای سرعت عمل بالا
★ آسان و سرگرم کننده اما چالش بر انگیز
★ بیش از 100 مرحله زیبا
★ باز کردن مراحل جدید تر و سخت تر
★ چندین حالت فکری

بازی فکری افسانه حلقه ها : ماجراجویی در نقطه Loops Legends - dots adventure
.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

بازی اندروید پرش قورباغه Tap the Frog HD v1.5.1

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان