مالک گران ترین ماشین2013+عکس

 

 

این خودرو مونتاژ شده شرکت دبلیوموتورز لبنان و چند شرکت بین المللی است که فرزند امیر قطر آن را خریداری کرده است.

قیمت خودرو 3.5 میلیون دلار می باشد و با الماس پوشانده شده است و تودوزی های داخل خودرو با نخ هایی از طلا می باشد. این خودرو با پیشی گرفتن از بوگاتی در گران تر بودن در جهان تقریبا 1.5 میلیون دلار از آن گرانتر است.
در نخستین روز نمایشگاه ماشین در قطر از این خودرو رونمایی شد. این ماشین از نوع خودروهای لایکن هایپر اسپورت می باشد و رنگی مشکی دارد. تعداد 7 دستگاه از این خودرو تولید شده است.
فرزند شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر این خودرو را خریداری کرده و به عنوان اولین صاحب گرانترین خودرو جهانشناخته می شود.
موتور این ماشین دارای توان ۷۵۰ اسب بخاری بوده و حداکثر سرعت آن به ۳۹۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را می تواند طی مدت زمان ۲.۷ ثانیه طی کند.

.: ادامه مطلب :.

چای سبز

 

 

 

اخیراً از فواید بسیار چای سبز صحبت های زیادی می شود و حتی چای را بهترین نوشیدنی پس از آب می دانند. هم چای سیاه و هم چای سبز دارای رنگدانه هایی می باشند که اثر کاهش ابتلا به سرطان های مختلف در آنها دیده شده است. زمانی که چای با غلظتی مناسب دم بکشد، تنها محتوی نیمی از کافئین یک فنجان قهوه است. با اینحال چای بدون کافئین هم وجود دارد. مردم چین از دیرباز چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی دارویی مصرف کرده و می کنند و به دلیل اهمیت ویژه این گیاه، اصول خاصی نیز برای تهیه آن دارند. به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته است. دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است. هرچند در مواردی توصیه و پیشنهاد مردم به یکدیگر عامل اصلی مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی ها است، اما در مورد چای سبز علاوه بر توصیه دهان به دهان، پژوهشگران نیز خواص دارویی آن را تایید کرده اند. نوشیدن روزانه3 تا 4 فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود. 

 

پژوهشگران 25 مورد را به عنوان دلایل اصلی مصرف چای سبز می دانند. گیاه چای در آب‌وهوای گرم رشد می‌كند. برای تولید چای معمولا برگ‌های كوچك‌تر و جوان‌تر انتخاب می‌شوند. در مجموع 3 نوع چای وجود دارد: چای سیاه،‌چای سبز و چای اولانگ (نوعی چای چینی). مزیت چای سبز بر چای‌های دیگر این است كه كمتر تحت تاثیر فرآیند قرار گرفته و تركیبات موجود در آن پایدار باقی مانده است. چای سبز بخ عنوتن یک ترکیب ضدسرطان و آنتی‌اكسیدان شناخته شده است. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن مرتب چای سبز می تواند در پیشگیری و درمان بیماریهای ناعلاجی مثل سرطان بسیار موثر باشد. 

 

 

بسیاری از خواص چای سبز مربوط به ماده‌ای به نام كاتچین است كه فعالیت آنتی‌اكسیدانی آن بسیار بالا بوده و نسبت به آنتی‌اكسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C وE بسیار قوی‌تر عمل می‌كند. نوشیدن چای سبز می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف را كاهش دهد، از بیماری‌های ساده باكتریایی گرفته تا بیماری‌های مزمنی چون بیماری‌های قلبی، سكته، سرطان، مشکلات دهانی دندانی، و استئوپرز. گیاه چای، گل بزرگی است که دارای برگ های همیشه سبز است و همانطور که اشاره شد، چای سبز بومی کشور چین است و در آن کشور بیش از پنج هزار سال مورد مصرف بوده است. امروزه چای در تمامی نقاط آسیا و بخش هایی از خاورمیانه و آفریقا نیز کشت می شود. چای سیاه تخمیر داده می شود و به اندازه چای سبز سالم نیست. چای سبز تخمیر داده نمی شود (چای اولانگ نیمه تخمیر شده است).

 

مروری بر خواص چای سبز پیشگیری و درمان سرطان: 

 

 

چای سبز حاوی مواد ترکیباتی بنام كاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب ها نوعی آنتی اکسیدان (Antioxidant) محسوب می شوند. آنتی اکسیدان قابلیت مبارزه با سلولهای سرطانی را داراست. این ترکیب می تواند از رشد سلولها و تومورهای سرطانی جلوگیری کند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون؛ پستان،‌ كولون، ‌پوست، پانكراس و معده در بین افرادی كه چای سبز می‌نوشند، بسیار كمتر است. تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که افرادی که روزانه چای سبز می نوشند خطر ابتلا به سرطان خود را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند. همچنین اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر، سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده که چای سبز می نوشند در درمان بیماری خود کمک عمده ای می کنند. محققیق نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند، چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین E است. (توجه کنیم که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند). به این ترتیب با نوشیدن چای سبز و دریافت آنتی اکسیدان، بدن در مقابل ابتلا به سرطان مصون می شود. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند موارد سرطان کم تر بوده است، هرچند بین این دو هیچ رابطه علت و معلولی تایید نشده است. اما چای سیاه فاقد چنین خاصیتی است. حتی اگر به مقدار زیاد چای سیاه مصرف کنید، احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهید. به افراد سرطانی نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پشنهاد می شود. در ژاپن با وجود بالاترین آمار در استعمال سیگار كمترین مقدار سرطان ریه در آنها مشاهده شده است. مطالعات حاكی از آن است كه مصرف بیشتر چای سبز با كاهش بروز سرطان سینه ارتباط دارد.

برای خواندن کل مطالب و تصاویر بیشتر ادامه مطلب را کلیک کنید

 

.: ادامه مطلب :.

میوه ای با ارزش

میوه ای با ارزشدرخت سيب در بيشتر نقاط دنيا پرورش داده مي شود و سيب ميوه اي ست که مي توان گفت در هر جاي دنيا وجود دارد و همه مردم دنيا آن را مي شناسند. در کشور ما اين درخت به صورت وحشي در جنگل هاي شمال وجود دارد. در لاهيجان و رودسر آن را آسيب، هسي و هسيب و در مازندران به آن سه مي گويند. سيب انواع مختلف دارد.انواع وحشي آن کوچک و پرورش يافته آن درشت است.
ترکيبات شيميايي
سيب داراي ويتامين و مواد مغذي زيادي است و بي مناسبت نيست که يک ضرب المثل انگليسي مي گويد که خوردن يک سيب در روز شما را از رفتن نزد دکتر بي نياز مي کند. ناگفته نماند که ويتامين هاي موجود در سيب بيشتر در پوست آن قرار دارد بنابراين آنهايي که مي توانند پوست سيب را هضم کنند بهتر است که آن را با پوست ميل کنيد و اگر مي خواهيد پوست آن را بکنيد بهتر است که سيب را خيلي نازک پوست کنيد.
خواص داروئي
سيب يک ميوه قليايي است و تميز کننده بدن است و به علت دارا بودن پکتين زياد آب اضافي بدن را خارج مي سازد. سيب را مي توان براي برطرف کردن اسهال حتي براي کودکان بکار برد. شربت سيب بهترين دارو براي درمان سرفه و گرفتگي صدا است. داراي مقدار زيادي کلسيم است و کلسيم سيب به بدن کمک مي کند که کلسيم غذاهاي ديگر را نيز جذب کند. يبوست را برطرف مي کند و براي خستگي مفرط مفيد است. مقوي کبد و اشتها آور است. براي درمان تنگي نفس بسيار مفيد است حتي بوييدن سيب نيز اين خاصيت را دارد. حرارت را از بدن خارج مي سازد. خوردن سيب حتي براي آنهايي که بيماري قند دارند مفيد است چون قند خون را بالا نمي برد. کساني که مي خواهند لاغر شوند حتما بايد سيب را با پوست بخورند. داروي خوبي براي درمان زخم ها است.و بالاخره اين که براي لطافت پوست سيب رابپزيد و سپس له کنيد و با شير مخلوط کنيد و اين مخلوط را بصورت نيم گرم روي پوست بگذاريد و پس از چند دقيقه آن را برداريد.
مضرات
همان طور که قبلا گفته شد سعي کنيد هميشه سيب را با پوست بخوريد زيرا مقدار زيادي پکتين در پوست سيب وجود دارد سيب هايي که در بازارهاي داخل ايران يا آمريکا و کانادا به فروش مي رسد روي آن داراي يک لايه چربي براي حفاظت آن است بنابراين حتما اين سيب ها را به دقت بشوئيد.آنهائي که داراي معده ضعيف هستند بايد سيب را بسيار نازک پوست بگيرند که پکتين ها و ويتامين هاي آن از بين نرود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

مالک گران ترین ماشین2013+عکس

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان