بازی پیکسلی اندروید فلاپی من Flappy Man

دانلود بازی Flappy Man 1.1 در این بازی شما با بالا رفتن از نردبان سفر خود را شروع می کنید در این بازی شما باید سعی کنید ارتاع زیادی را از نردبان بالا روید اما به این راحتی که فکر می کنید نیست چون در بین راه میوه هایی وجود دارند که اگر بدن شما به یکی از آنها برخورد کند شما را به پایین نردبان پرتاب می کند آن وقت شما باید از ابتدا بازی را شروع کنید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

بازی پیکسلی اندروید فلاپی من Flappy Man
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید Tilt to Live 2: Redonkulous 1.2.4 به همراه دیتا

دانلود بازی فرار از نقطه ها Tilt to Live 2: Redonkulous 1.2.4 در این بازی بسیار هیجان انگیز شما باید با استفاده از ترفند و سلاح هایی که در اختیار دارید باید تمام نقطه هایی که به سمت شما حمله ور می شوند را نابود کنید تا به مراحل های دیگر این بازی راه پیدا کنید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید Tilt to Live 2: Redonkulous 1.2.4 به همراه دیتا
.: ادامه مطلب :.

بازی گرافیکی رازآلود اتاق دو The Room Two v1.01 اندروید

بازی اندروید The Room Two v1.01 یا همان اتاق دو نسخه جدید که جزو گرافیکی ترین و فکری ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد که جوایزی را نیز دریافت کرده است, گرافیک عالی و کاملا سه بعدی در کنار راز آلود بودن داستان بازی از آن یک گیم سرگرم کننده ساخته است, رابط کاربری بسیار ساده و افکت صدا فوق العاده را نیز می توانیم از ویژگی های دیگر The Room Two v1.01 بدانیم.

داستان بازی ساده است در اتاق های متعدد باید دنبال اشیاء گمشده بگردید و آنها را بیابید و البته جذابیت های بازیبسیار زیاد است که در حین آن متوجه خواهید شد.

تست شده برروی گوشی های اندروید سامسونگ galaxy tab 3 و Samsung Galaxy s4 و Sony xperia ion و Sony xperia sp که میتوانید با خیال آسود این نسخه را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی گرافیکی رازآلود اتاق دو The Room Two v1.01 اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید Another Case Solved نسخه بی نهایت

دانلود بازی Another Case Solved 1.0 این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید می باشد که هم اکنون نسخه بی نهایت این بازی را قرار داده ایم داستان این بازی از این قرار است که شما یک کارگاه معروفی هستید که باید در این شهر شلوغ معما هایی را حل کنید و با جمع کردن سرنخ هایی به حقیقت پی ببرید در این ورژن از بازی شما می توانید لباس های و حتی محل کار و مبلمان آن را به دلخواه خود تغییر دهید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید Another Case Solved نسخه بی نهایت
.: ادامه مطلب :.

بازی فوق العاده اندروید مرغ زومبا Chicken Zuma - Bubble Shooter

دانلود بازی Chicken Zuma - Bubble Shooter v.1.0 در این بازی گروهی از تخم مرغ های رنگی و مرغی وجود دارد که این تخم مرغ ها از سطلی بیرون می آیند که شما باید با لمس کردن صفحه گوشی خود به مرغ فرمان می دهید تا تخم مرغ های خود را به سمت تخم مرغ های هم رنگ که در حال حرکت هستند پرتاب می کنید تا از رفتن به داخل سوراخی که در آخر بازی وجود دارد جلوگیری کنید این بازی دارای مراحل مختلفی می باشد این بازی را می توانید بروی گوشی های اندروید خود نصب کنید.

بازی فوق العاده اندروید مرغ زومبا Chicken Zuma - Bubble Shooter
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید Where's My Water? 2 v1.2.0 در جستجو آب

 

بازدید: 1335
دانلود بازی Where's My Water? 2 v1.2.0 این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی اندروید می باشد که نسخه جدید آن را برای شما قرار داده ایم ماجرای این بازی از قرار است که آب حمام تمساح هاخیلی کثیف شده است شما باید به آنها کمک کنید تا یک لوله کشی جدیدی برای این تمساح های بازیگوش درست کنید تا بتواند به راحتی در وان خود حمام کند و تا به مراحل های بعدی بازی راه پیدا کنید .
بازی اندروید Where's My Water? 2 v1.2.0 در جستجو آب
.: ادامه مطلب :.

بازی ربات وارنر Robot Bros Deluxe برای اندروید

 

دانلود بازی ربات وارنر Robot Bros Deluxe 1.00 در این بازی شما 5 روبات مختلف دارید که هر کدام از آنها را که می پسندید را انتخاب می کنید و بازی را شروع می کنید و گروهی از اشیاء گم شده در بازی را پیدا می کنید اگر در کمترین زمان آها را پیدا کنید صاحب سه ستاره می شوید این بازی شامل بیش از 75 مراحل گوناگونی می باشد که قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

در بازی اندروید Robot Bros Deluxe بیش از 75 مرحله وجود دارد که می توانید با 5 ربات بازی را شروع کنید و تجربه جدیدی را از سری بازی های فکری کسب کنید.

بازی ربات وارنر Robot Bros Deluxe برای اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری اندروید Caveboy Escape v1.2 - Unlimited Elixir معما غارنشین

 

بازی فکری برای اندروید با نام Caveboy Escape v1.2 - Unlimited Elixir که در آن شما باید 3 سنگ را که با یکدیگر مرتبط هستند در کنار هم قرار دهید! و از پیچ و خم های دخمه تاریک و ترسناک عبور کنید و چالش ها را پشت سر گذارید و راه خروج را پیدا کنید.

تمام ستاره ها را را پر کنید و مراحل جدید برای شما باز شوند و بالاترین رکورد را برای خود به ثبت برسانید. نسخه مود شده با گرافیکی کارتونی که برروی اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر قابل نصب است.

شبازی فکری اندروید Caveboy Escape v1.2 - Unlimited Elixir معما غارنشین
.: ادامه مطلب :.

مبارزه فانتزی در بازی فکری اندروید Sorcery!

 

بازی اندروید Sorcery! در سبک فکری از طراح افسانه ای استیو جکسون که شما باید در مبارزه فانتزی شرکت کنید و پیروز میدان شوید.بازی جوایز متعدد را ز آن خود کرده است و پیش تر برای سیستم عامل ios منتشر شده بود که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.بازی در گوگل پلی به قیمت 5 دلار به فروش می رسد که سایت یک موبایل مانند همیشه منتشر کننده Sorcery! برای نخستین بار بصورت کرک شده است.
مبارزه فانتزی در بازی فکری اندروید Sorcery!
.: ادامه مطلب :.

بازی دونات داغ Hot Donut برای اندروید

 

دانلود بازی دونات داغ Hot Donut v.2.4 در این بازی شما باید به دونات خیلی داغ کمک کنید تا بتوانید به سلامت به مقصد خود که آزادی می باشد برسد شما باید با پرش یا پرواز در هوا از روی این تپه ها حرکت کنید و سعی کنید حرکد خوبی را به جای بگذارید در بین بازی تپه ها از هم جدا می شوند که شما باید حواستان باشد که پرتگاه سقوط نکنید این بازی دارای بیش از 75 مراحل های گوناگون می باشد که قابل اجرا بروی گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد.که بصورت تست شده برای اولین بار از سایت یک موبایل منتشر می شود.
بازی دونات داغ Hot Donut برای اندروید
.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

بازی پیکسلی اندروید فلاپی من Flappy Man

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان