بازی اندروید قصه های داش نینجا Ninja Dash Saga

دانلود بازی قصه های داش نینجا Ninja Dash Saga v.1.0 در این بازی شما در جنگلی قرار دارید که پر از سکه های طلا است که باید آنها را بدست آورید اما به این راحتی که فکر می کنید نیست چون موانع های زیادی وجود دارد که باید آنها را از بین ببرید و حتی برای بهتر جمع کردن سکه ها می توانید از آهن ربا استفاده کنید این بازی را می توانید بروی گوشیاندروید خود نصب کنید و از ان لذت ببرید.

بازی اندروید قصه های داش نینجا Ninja Dash Saga
.: ادامه مطلب :.

بازی دونده با سرعت Rock Runners ویژه اندروید

دانلود بازی دونده با سرعت Rock Runners 1.0.0 در این بازی شما باید تمام ستاره های آبی که در بازی وجود دارد جمع آوری کنید تا بتوانید سه ستاره ای که لازم است را بدست آورید تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی دارای 140 مراحل مختلف می باشد و قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی دونده با سرعت Rock Runners ویژه اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی اندروید برج حلزون Tower Tapper

دانلود بازی برج حلزون Tower Tapper 1.25.9 در این بازی شما باید به حلزون تنبل ما کمک کنید تا بتواند با سرعت کمی که دارد به بالای برج برسد تا ستاره هایی که در راه وجود دارد را جمع آورید کند اما موانعی در راه این حلزون وجود دارد که می خواهند مانع شما برای رسیدن به بالای برج می شوند این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

بازی اندروید برج حلزون Tower Tapper
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری شهر ژله ای Free Jelly - Skill&Brain Game دانلود اندروید

بازی فکری شهر ژله ای Free Jelly - Skill&Brain Game دانلود اندروید : در یک دنیای ژله ای تعداد زیادی در طول روز ژله اماده  به بخش بسته بندی و فروش میروند به شما مسئولیتی داده شده است و که نیاز به مهارت و فکر زیادی دارد شما مسئولیت تاسیسات و پشتیبانی لوله های انتقال ژله برای بسته بندی هستید که دائما به مشکل بر میخورند و نیاز به جابجایی تغییر حالت و تنظیم دارند.بازی دارای گیم پلی عالی میباشد.

بازی فکری شهر ژله ای Free Jelly - Skill&Brain Game دانلود اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی جالب یخ من کجاست؟ Where's My Ice? - دانلود اندروید

بازی جالب یخ من کجاست؟ Where's My Ice? - دانلود اندروید: گیمی بسیار سرگرم کننده برای پرکردن اوقات فراغت با کیفیت گرافیکی خوب خرسی کوچک در طور نا معلومی به سیاره ای دیگر میرود که مکان مناسبی برای زندگی کردن برای او نیست شما در این بازی با یک خرس قطبی همراه میشوید و او را برای شکار تکه های یخ همراهی میکنید تا به بقای خود در کهکشان ادامه بدهد و راهی برای برگشت به خانه پیدا کند... 

بازی جالب یخ من کجاست؟ Where's My Ice? - دانلود اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری جدول سودوکو اندروید Sudoku Jogatina

دانلود Sudoku Jogatina v1.0.16 : امروز می خواهم براتون یک بازی سرگرم کننده بگذارم که واقعا سبب میشه آدم حسابی فکر کنه تا بتونه حلش کنه. بنابراین اگر به بازیهای فکری علاقه دارید سودوکو یکی از بهترین بازیهای فکری است.
در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار داه شده که باید باقی اعداد را با رعایت سه قانون زیر یافت:
    قانون اول: در هر سطر جدول اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.
    قانون دوم: در هر ستون جدول اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.
    قانون سوم: در هر ناحیه سه در سه جدول اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.
سودوکو (sudoku) به جدول اعدادی گفته می‌شود که امروزه یکی از سرگرمیهای رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌آید.سودوکو، مخفف یک عبارت ژاپنی طولانی SUUJI WA DOKUSHIN NI KAGIRU به معنی «ارقام باید تنها باشند» است.هر چند این بازی برای اولین بار در یک مجله پازل امریکایی در سال ۱۹۷۹ انتشار یافت، ولی انتشار آن به طور مستمر و پی گیر برای نخستین مرتبه بر می‌گردد به ژاپن در ۱۹۸۶ و در سال ۲۰۰۵ این سرگرمی به محبوبیت جهانی دست یافت.
ویژگی ها این بازی :

- بازی بدون محدودیت! شما می توانید هر چند بار بازی کنید ولی جدول های تکراری نبینید.
- یاد دادن نکات ویژه برای بهبود در حل کردن سودوکو
- دارا بود دکمه بازگشت برای حل دوباره جدول!

بازی فکری جدول سودوکو اندروید Sudoku Jogatina
.: ادامه مطلب :.

بازی بی نظیر و فکری اتاق ویژه اندروید The Room

دانلود به آخرین نسخه + ورژن کامل بازی + دیتا The Room Apk + Data v1.05 Full Version : در محیطی سراسر راز و ترس که در آن وحشتی وصف ناشدنی تمام وجود شما را گرفته ,اتفاقاتی در حال وقوع است و شما از آن بی خبرید و تنها روزنه ای که دارید ترس و افکاری پریشان است که باید هدایت شوند وکنترل, داخل هر اتاق تکه ای از آن را جا میگذارید آری! امید شما تنها به داخل شدن از در های اتاق هایی است که نمیدانید آیا راه برگشتی هم دارد! اما چاره ایی جز این ندارید انگار که باید به اتاق ها هم اعتماد کرد, سرنوشت خود را به دستان او بسپارید.این مسیر سرنوشت شما را تغییر خواهد داد!!!!
ویژگی ها:

* در این نسخه باگ های بازی بر طرف شده و به صورت کامل عرضه شده است
* دارا بودن تعداد بسیار زیادی از پازل های دشوار
* دارا بودن گرافیک خارق العاده و واقع بینانه
* کنترلرهای دقیق برای کنترل آسان بازی
* بازی در مکان هایی سه بعدی و واقعی
* کیفیت صداگذاری عالی برای افزایش هیجان
ما این بازی را به شما پیشنهاد میدهیم و به گفته ی کسانی که این بازی را بازی کرده اند، یک گیم فوق العاده و چالش برانگیزترین می باشد برای اندرویدفون های شما که از بازی کردن آن خسته نمیشوید.

بازی بی نظیر و فکری اتاق ویژه اندروید The Room
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری ساخت قطعات مکانیکی - Apparatus نسخه اندروید

یک بازی فوق العاده فکری و فوق العاده جذاب برای اندروید تحت عنوان Apparatus که معادل فارسی آن می شود دستگاه که شما باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود مراحل را رد کنید.
توضیح در مورد نحوه بازی Apparatus : در بازی تعدادی قطعه در اختیار شما قرار میگیرد و شما باید با استفاده از هوش خود و بر پایه قوانین مکانیک و فیزیک یک ماشین تولید کنید. مثلا در بازی شما باید یک سکوی پرتاب برای موشک بسازید و یا یک بالابر و هر وسیله دیگر.
اگر اهل بازی های فکری و اینچنینی می باشید سایت یک موبایل بازی Apparatus را به شما پیشنهاد میکند تا از آندروید خود لذت ببرید.
این بازی برروی گوشی هایی : گوشی های سری نکسوس و گوشی های سری اس و اچ تی سی سری دیزایر و گالاکسی تب و موتورولا زوم و تبلت سامسونگ سری تب و تمام تبلت های ایسر تست شده است.

بازی فکری ساخت قطعات مکانیکی - Apparatus نسخه اندروید
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری استیکمن و دنیای نقاشی ها اندروید Draw a Stickman: EPIC v1.4.2

یک بازی فوق العاده برای سیستم عامل اندروید با عنوان Draw a Stickman: EPIC v1.4.2 که امروزه شخصیت محبوب استیکمن در تمامی ژانر های بازی برای دیوایس های اندرویدی حضور یافته است و اینبار های شما را با سری فکری خود یعنی کشیدن یک اثر هنری شما را با خود همراه میکند.آدمکی نقاشی کنید.سپس با استفاده از ابزار و مداد های مختلفی که وجود دارد اجزا ، ابزار و اسلحه های مختلف را به طرح خود اضافه کنید و به آن کمک کنید تا بر چالش ها غلبه کند و این معما را حل کند.

بازی فکری استیکمن و دنیای نقاشی ها اندروید Draw a Stickman: EPIC v1.4.2
.: ادامه مطلب :.

بازی فکری سیاه چال جهنمی Hell, The Dungeon Again! اندروید

دانلود نسخه نهایی Hell, The Dungeon Again! v1.0.1 Full Version: در جهانی تاریک و خالی از سکنه موجوداتی شیطانی زندگی میکنند. و رهایی از سیاه چال تنها به دستان آنها گره خورده است که باید با شکست این موجودات شیطانی چراغی به سوی روشنایی را روشن کنید و میتوانید از این جهنم نجات یابید.شما در طول بازی دستاورد های زیادی بدست می آورید که میتوانید از آنها برای شکست بهتر این موجودات عجیب استفاده کنید.

ویژگی ها بازی سیاه چال جهنمی Hell, The Dungeon Again! v1.0.1 Full Version :
وجود ایتم های شناسای و غارت
اثرات نور و روشنایی
مهارت های خاص و ویژه
گرافیک عالی با محیطی ترسناک
گیم پلی روان و آسان
نبرد با هیولاهای بزرگ
وجود سه شخصیت بزرگ
موسیقی مهیج با صداهای ترسناک
موانع وتله های بسیار
بازی در ۳ مکان و در ۱۵ سطح

بازی فکری سیاه چال جهنمی Hell, The Dungeon Again! اندروید
.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

بازی اندروید قصه های داش نینجا Ninja Dash Saga

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان