دانلود Maxthon v3.1.2.1000 - نرم افزار مرورگر اینترنت با ویژگی های خاص

 

 

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همان گونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید ولی همراه با امکانات و توانایی های بیشتر.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Maxthon:
- قابلیت Tabbed Browsing
- کنترل توسط حرکت ماوس
(با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
- قابلیت ویژه Drag & Drop
- حذف تبلیغات اینترنتی
- نرم افزار RSS خوان
- پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
- نوار ابزار خاص خارجی
- پشتیبانی از پوسته های مختلف

 

 

.: ادامه مطلب :.

وژن جدیدopera

 

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود Mozilla Firefox v23.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

 

 Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.

.: ادامه مطلب :.

Windows 8 Transformation Pack 6.5 نرم افزار تبدیل ظاهر ویندور به ویندوز ۸

 

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

.: ادامه مطلب :.

ساعت دسکتاپ mrt

clock mrt برنامه ای ساده و زیبا  برای نمایش ساعت و تاریخ در ویندوز می باشد . این برنامه به شما قابلیت تغییر رنگ ، سایز ، تغییر مکان و سایر امکانات جانبی را نیز می دهد . برای بک گراند این ساعت می توانید از عکس های شخصی خود استفاده کنید و تا حد ممکن آن را با سلایق خود منطبق کنید . این ساعت را می توانید در ویدوز خود نصب کنید.

لینک دانلود در ادامه مطلب
.: ادامه مطلب :.

دانلود PalTalk v10.3 - نرم افزار مسنجر و برقراری ارتباط صوتی و ویدئویی

 

یکی از رایج ترین راه های برقراری ارتباط اینترنتی، استفاده از مسنجر های مختلف است. PalTalk یکی از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگوی نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان خواهید بود. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با 6 فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید. PalTalk تقریباً از تمامی پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی نموده (مانند Yahoo, AIM و ICQ) و در برقراری یک ارتباط صوتی و ویدئویی کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد.

 

 

 

.: ادامه مطلب :.

ساخت آسان بنر های حرفه ای با Banner Maker Pro 7.0.5.1

 

   Banner Maker Pro 7.0.5.1  نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

.: ادامه مطلب :.

دانلود Angry Birds Star Wars v1.1.2 کامپیوتر

 

 پس از مدتها انتظار نسخه ی جدیدی از بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است. این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد

.: ادامه مطلب :.

Internet Download Manager 5.17 Build 3

 

یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مطالب قبلي
بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot دانلود نسخه دوم پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars II بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D بازی سه بعدی اندروید پارکینگ ماشین آتش نشانی Fire Truck parking 3D دانلود بازی فکری نفرین قاتل GA8: Curse of the Assassin بازی اندروید شیر را بخور Aliens Like Milk Free بازی اندروید پارکینگ سه بعدی ارتش Parking 3D - Army parking war بازی معدنچی Terraria نسخه اندروید بازی اندروید مادر بزرگ گانگستر Gangster Granny + دیتا بازی یتی گوریل شیطون Yeti on Furry نسخه اندروید بازی نبرد با حشرات iDestroy Call of Bug Battle اندروید بازی اندروید مسابقه توربو Turbo Racing League _ android بازی برج میمون ها Tiki Towers 2: Monkey Republic نسخه اندروید بازی آزاد کردن موش ها Save Mouse مخصوص اندروید بازی فکری اتاق با گرافیک خارق العاده The Room بازی نبرد کرم ها Battlepillars نسخه اندروید بازی شلیک به حباب ها Bubble Blaze اندروید بازی پارک تانک جنگی 3D Tank driver parking War برای اندروید بازی اندروید پارکینگ پادشاه کامیون های دیوانه Crazy Parking Truck King 3D بازی سرزمین اژدها برای اندروید Dragon City بازی پرندگان خشمگین فرندز Angry Birds Friends 1.3.0 اندروید بازی فکری Hungry Balky Ball: Jump 4 Food اندروید بازی ساخت برج بابل Tower Blocks: Babel اندروید بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید بازی تویتینگ دیوانه Crazy Tweeting مخصوص اندروید بازی اندروید علاءالدین و چراغ جادویی Lamp of Aladdin + دیتا بازی اندروید اشیاء گمشده Snark Busters: All Revved Up! + دیتا بازی اندروید فرار از خانه ارواح Haunted Escape + deta بازی اندروید نبرد با ارواح Ghost Toasters - Regular Show با دیتا بازی فکری اندروید Leps World 3 - android بازی سیرک عجیب و غریب Incredible Circus اندروید بازی جک عنکبوتی Spider Jack Free - ویژه اندروید بازی مسابقه تراکتور Gizmo Tractor Race اندروید بازی در جستجو طلا Gold Miner Classic مخصوص اندروید سرزمین بمب ها Boom Land - دانلود بازی اندروید دانلود بازی فکری راهزنان و بطری Bottle Bandits - آندروید دانلود بازی دنیای سری - True Spy اندروید دانلود بازی بولینگ غارنشنی Cave Bowling - اندروید واکنش های دودلی Doodle Dorks HD - بازی اندرویدی دانلود بازی با اعداد 006 - ویژه اندروید دانلود بازی اسکی روی برف Ski Safari اندروید بازی موجودات فضایی بازیگوش Save the Furries اندروید بازی اندروید فرار با گوسفند Sheep Happens دانلود بازی فکری تضاد Polarity - ویژه اندروید دانلود بازی فکری هندسه Geometry Dash - ویژه اندروید دانلود بازی فکری شطرنج The Chess: Crazy Bishop - آندروید





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

goddownload

hamzehzadeh

goddownload

http://goddownload.loxblog.com

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

دانلود Maxthon v3.1.2.1000 - نرم افزار مرورگر اینترنت با ویژگی های خاص

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار به صورت رایگان

خداي دانلود-تبادل لینک رایگان